Dugóban ültem, amikor a székhelyszolgáltatásról olvastam

Hasznosan töltöttem az időmet a dugóban

A múltkor olyan nagy dugóba kerültem, hogy azt bizony senkinek sem kívánom. Még szerencse, hogy a legmodernebb kipufogó technikát és motorikát tudhatom az autómban, így a fogyasztás tekintetében sem jártam olyan rosszul a dugóban, mintha a korábbi konstrukcióval kerültem volna ebbe a helyzetbe. Mindenesetre ez akkor, amikor szembesülnöm kellett a dugóba kerülés tényével, nem igazán vigasztalt. Ráadásul kerülni sem tudtam, mert az autópályán sikerült dugóba keverednem. Kecskemétről tartottam hazafelé, és j egy órát állhattunk az M5-ön. Egy kamion ugyanis árokba borult az út szélén, és ennek a mentése zajlott éppen, amikorra én odaértem a helyszínre. Nem voltam éppen boldog a helyzettől, de gondoltam magamban, ha már így alakult, legalább üssük el hasznosan az időt. Így hát elővettem az okostelefonomat, és rákerestem az elérhető székhelyszolgáltatásokra, akkor ugyanis éppen ez a témakör foglalkoztatott.

Szekhelyzsolgaltatas24.hu – ide minden vállalkozónak el kellene látogatnia!

Egy ismerősöm ajánlotta a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ weboldalt, így itt kezdtem el böngészni. Régóta szeretnék ugyanis saját vállalkozást, és ez a szolgáltatás épp kapóra jönne a székhely kérdésének megoldásában. Irodám ugyanis nincsen, amit erre a célra bérelnék. Ha pedig a saját lakásom címét adom meg a vállalkozás székhelyeként, akkor építményadót kell fizetnem érte. Én pedig amennyire lehet, anyagilag sem szeretnék feltétlenül többet fizetni a vállalkozás létrehozásába és üzemeltetésébe, mint amit feltétlenül szükséges. Éppen ezért érdeklődéssel olvastam a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ oldalán a székhelyszolgáltatással kapcsolatos információkat. A székhelyszolgáltatás ugyanis nem mást ajánl fel ilyenkor, minthogy a székhelyszolgáltató (ami ebben az esetben nevezetesen a Gross Office Kft.) rendelkezésre bocsátja az egyik címét, hogy oda a vállalkozás be tudjon jelentkezni. Ennyiben persze nem merül ki a székhelyszolgáltatás, de ez az egyik legfontosabb eleme.

A bejelentkezéskor ugyanis a székhelyszolgáltató köteles kihelyezni az adott vállalkozás cégtábláját a kiválasztott székhelyen. A beérkező levelek menedzselésében is segítenek, ugyanis 24 órán belül elektronikusan, egy hónapon belül pedig postán is elküldik az ügyfél által megadott levelezési és e-mail címekre a beérkező leveleket. (Ezek egyébként a digitális archívumban 30 napig elérhetők a szolgáltató részéről.) Ha ne adj’ isten hatósági intézkedésre kerülne a sor, a székhelyszolgáltató ezt is tűri a címen, kezeli a hatóság munkatársait, és igény esetén irodát is biztosít a szükséges megbeszélésekhez. Mindezt pedig a 2017-es, legújabb törvényi szabályozásnak megfelelve teszi meg. A Gross Office Kft. több helyszínen is kínál mindehhez lehetőséget: Budapesten egy budai és egy pesti cím közül lehet választani, de elérhető egy újlengyeli lehetőség is, ami azért különleges, mert ezen a címen iparűzési adót sem kell fizetnie a vállalkozásnak.

A budapesti lehetőség fél éves díja 29.900 Ft + áfa, míg az említett újlengyeli lehetőség 39.900 Ft + áfa díjon elérhető. Ha azonban most köttök szerződést, egy hónap ajándékot is kaptok a cégtől! Nos, ennyi mindent sikerült megtudnom a https://szekhelyszolgaltatas24.hu/ oldalról, mialatt a dugóban várakoztam az M5-ös autópályán. Ti már vettetek igénybe hasonló szolgáltatást? ha igen, bátran osszátok meg az ezzel kapcsolatos tapasztalataitokat kíváncsi lennék a véleményetekre!